۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

قوانيني که نيوتون از قلم انداخت...

قانون صف:
اگر شما از يک صف به صف ديگري رفتيد، سرعت صف قبلي بيشتر از صف فعلي خواهد شد.


قانون تلفن:
اگر شما شماره اي را اشتباه گرفتيد، آن شماره هيچگاه اشغال نخواهد بود.


قانون تعمير:
بعد از اين که دست تان حسابي گريسي شد، بيني شما شروع به خارش خواهد کرد.


قانون کارگاه:
اگر چيزي از دست تان افتاد، قطعاً به پرت ترين گوشه ممکن خواهد خزيد.


قانون معذوريت:
اگر بهانه تان پيش رئيس براي دير آمدن پنچر شدن ماشين تان باشد، روز بعد واقعاً به خاطر پنچر شدن ماشين تان، ديرتان خواهد شد.


قانون روبرو شدن:
احتمال روبرو شدن با يک آشنا وقتي که با کسي هستيد که مايل نيستيد با او ديده شويد افزايش مي يابد.


قانون نتيجه:
وقتي مي خواهيد به کسي ثابت کنيد که يک ماشين کار نمي کند، کار خواهد کرد.


قانون بيومکانيک:
نسبت خارش هر نقطه از بدن با ميزان دسترسي آن نقطه نسبت عکس دارد.


قانون تئاتر:
کساني که صندلي آنها از راه روها دورتر است ديرتر مي آيند.

۹ نظر:

مهمار گفت...

من که تقریبا همه ی اینها رو تجربه کردم،البته نه عین شونو شبیهشونو D:

سمیه گفت...

اینم : اگزکتلی!

سحر گفت...

سلام
اين قوانيني كه شما نوشتين، از قانون نسبيت بيشتر به درد آدم ميخوره.
ممنون از راهنمايي‌هاتون.

صهبا گفت...

قانون نسبیت که انیشتین کشف کرده! دلبندم !!!!

ناشناس گفت...

what a pity

فرهاد خان گفت...

با سلام
یک قانون دیگر هم در وبلاگ می باشد و آن اینکه :
هر وقت می خواهی به یکی از نظرات خوب وبلاگت پاسخ بدهی میبینی که آدرس وبلاگش را درج نکرده است
بهر حال این قوانین تا حدی معادل قوانین مورفی است و من زیاد از این بلاها سرم اومده ...
به امید حضور گرم و همیشگیتان

goli گفت...

به اینا اضافه کن فانون وبلاگ سلوی رو که هر موقع می خوای یه کامنت درست و حسابی بذاری نظر منتشر نمیشهD:

ناشناس گفت...

سلام
خیلی عالی بود. با این حال قوانین دیگری هم هست مثل:
قانون ریاست:
هر کی کم دانش تر رئیس تر!
هر کی بد اخلاق تر ......بماند دیگه
خوشحال شدم.

مطبخ رویا گفت...

سلام دوست عزیزم .... پیشاپیش سال نو را تبریک عرض می کنم ..امیدوارم در کنار خانواده محترمتان سالی سرشار از شادمانی وخوشبختی داشته باشید ..برایتان بهترین آرزو ها را دارم ..[گل][گل][گل]