۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

ایام پروژه ها!

۱۱ نظر:

mehrab گفت...

سلام
از خوشحالی این که میتونم برای جنابعالی کامنت بگذارم دست پاچه شده ام. این تصویر برای آدمهای بی استعدادی چون من نیاز به شرح داره!!! راستی مشکل دیدن مونیتور حل شد! صفحه کلید رو چطور میبینن این شازده زرافه؟

سمیه گفت...

=)) خیلی باحالی

سمیه گفت...

=)) خیلی باحالی

سمیه گفت...

=)) خیلی باحالی

صهبا گفت...

الحق که درس خوندن خیلی سخته !!

سلوی گفت...

ممنونم جناب استاد... راستش حکایت اونایی که در عرض چند روز چندین پروژه رو باید ببندن فرق می کنه! دیگه همه حواس ها به مونیتوره و کیبورد آشنای انگشتان دست که بی نگاه هم می شه... حالا اواخر دیگه چشم ها هم بسته می شه و پروژه چشم بسته به پایان می رسه!
سمیه عزیزم خیلی ممنونم (3بار!)
صهبا جان شما که می بینی ما پوست و استخوان شدیم...

سحر گفت...

سلام.
ولي اين كه نيشش تا بناگوشش باز.
بعيد ميدونم مشغول پروژه باشه‌ها.

سحر گفت...

استاد به نكته‌ي جالبي اشاره كردين:
" ديدن صفحه كليد" :)

نيكو گفت...

واي چه بانمكه اين. پاشو دوس دارم خيلي بامزه نشسته!

صلوات بفرستين شايد اين كامنت من هم ثبت شد!

Neeku گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

احتمالا جناب زرافه اول کلاس تایپ رفته(ندیدن صفحه و با انگشت ها تشخیص دادن جای حروف) بعد سیستمش اینطوری براش طراحی شده!!!
فکر نکنید من زرافه ام ها؟! من کلاس تایپ رفتم!