۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

کوری

روزگاری بود که بهترین هدیه هایی که می گرفتم کتاب بود و بهترین کتاب ها هدیه های دایی جان مهدی! یکی از بهترین هدیه های دایی جان هم کتاب "کوری" بود که با توجه به داستانش و حال و هوای ایامی که مطالعش می کردم، همیشه تو ذهنم جا داره!
چند روز پیش تو لیست این سایت هایی که کتاب ها را برای دانلود رایگان می ذارن، اسم این کتاب رو هم دیدم... فرصت را مغتنم شمرده و به همه دوستان توصیه می کنم که این کتاب را مطالعه بفرمایند! فوق العادست...












اینم لینک دانلودش از 4shared:

http://www.4shared.com/get/56010181/f9b64032/873-Jouze_Saramago-Koorie.html;jsessionid=9B53538567AD8800C86D9518960797E1.dc115

۵ نظر:

فرزاد پوررحیمیان گفت...

سلام،

کتاب خیلی خوبیه! ولی من بچه بودم اینو خوندم! کتاب جدیدتر نداشتید؟

سلوی گفت...

بچه؟! یعنی 10 سال پیش شما بچه بودین؟ جل الخالق...!
اینو معرفی کردم چون هم خیلی دوسش دارم و هم خیلی ها رو می شناسم که نخوندنش!
ببخشین که قدیمیه!

انتصاری گفت...

دست شما درد نکنه ممنون
فرزاد خان وقتی شما بچه بودید این کتاب چاپ نشده بود.

ناشناس گفت...

mamnoon aali bud doos daram in ketabo be hame hedye bedam,age mishe chanta ketafe dige ham moarefi befarmaEd ba tashakkor
az khodam ke nazar dadam :D

سلوی گفت...

آقای انتصاری ممنونم که به وبلاگم سر زدید.

ناشناس جان! تشکر...