۱۳۸۸ اسفند ۲۹, شنبه

نوروزتان پیروز!

چشم در راه کسی هستم
کوله بارش بردوش، آفتابش در دست
خنده بر لب،گل به دامن، پیروز
کوله بارش سرشار از عشق، امید
آفتابش نوروز
با سلامش، شادی، در کلامش، لبخند
از نفس هایش گل می بارد، با قدم هایش گل می کارد
مهربان، زیبا، دوست
روح هستی با اوست
قصه ساده ست، معما مشمار،
چشم در راه بهارم آری
چشم در راه بهار...
                                   روزگارتان بهار، لحظه هایتان پر از شکوفه باد.
                                   سال نو مبارک
                                                  ( برگرفته از نوشته دوست عزیزم زهرا پورشریفی)

۱۰ نظر:

goli گفت...

شعر خیلی قشنگ و دلنشینی هست. ممنون
نمی دونم چرا احساس می کنم بهار امسال متفاوت از همه ی بهارای زندگیم میشه! حس خوبی دارم، امیدوارم برا تو هم بهار و البته سال خوبی باشه و شاد باشی.
عیدت مبارک

زنبور قرمز گفت...

شما هم سالی پر از شادی و آزادی داشته باشید

سمیه گفت...

سال نوت مبارک مهندس جان
سال خوبی داشته باشی

ناشناس گفت...

happy new year

ati گفت...

سال خوبی داشته باشید

مطبخ رویا گفت...

سلام دوست عزیزم .... پیشاپیش سال نو را تبریک عرض می کنم ..امیدوارم در کنار خانواده محترمتان سالی سرشار از شادمانی وخوشبختی داشته باشید ..برایتان بهترین آرزو ها را دارم ..[گل][گل][گل]

مهمار گفت...

سلام،
آغاز بهار، زیباترین جلوه مهر و عطوفت پروردگار حکیم و مهربان بر تو و تمامی افرادی که سری به وبلاگت می زنند مبارک.
پیوسته سرافراز و شاد و خرم...
ضمنا از سرکار خانم پورشریفی برای شعر زیبایش تشکر می کنم.

جام مي گفت...

زكوي يار مي‌آيد نسيم باد نوروزي
از اين باد ار مدد خواهي چراغ دل برافروزي
نوروز بر شما دوست گرامي فرخنده و گرامي باد.
اميد كه در سايه‌ي الطاف بيكران يزدان پاك سالي سرشار از شادابي و نشاط در پيش داشته باشيد.

فرهادخان گفت...

با سلام و آرزوی بهروزی
این علامت تعجب بعد از نوروزتان پیروز نشانگر عدم پیروزی نوروز می باشد! (البته از دید همیشه بدبین من !).
بهر حال در سال کار مضاعف امیدوارم گرفتاری هایتان مضاعف نگردد. به امید ایرانی آزاد و سربلند

صادق نیا گفت...

سلام و ادب
سالی نو را شادباش گفته ارزوی سلامتی و توفیق برای شما و خاندان محترم دارم.