۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

این یک سالی که گذشت...


هیچ وقت دلم برای یکسال گذشته عمرم تنگ نخواهد شد!

گذشته از تمام رویدادها، پیامدهای آن در زندگی مردم رنجیده خاطرم کرد و باور کردم که انسان ها چقدر نیازمند فضایی برای بروز طینت بدشان هستند! اتفاقات سالی که گذشت کاتالیزوری بود برای بروز آنانکه با چند صفت به زعم من بد، ارتباط نامانوسی نداشتند!

سالی که گذشت سال مرگ اخلاقیات بود...

و هر روز از این سال تلنگری برای من و امثال من که تا همین یکسال پیش همه را خوب می دیدیم! و هر روز آینده در اندیشه این که چطور خود را از این منجلاب رو به فزونی نجات خواهم داد؟!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سالی که گذشت سال مرگ انسانیت بود

ناشناس گفت...

:(

مطبخ رویا گفت...

خدا به همه ما رحم کنه.......

ناشناس گفت...

سال تهمت ، دروغ ، ريا ، شک ،يأس و همه ي چيزهايي مغضوب شده در قرآن !!!
ما همه حداقل گرفتار يکي از اينا هستيم خدا خودش کمکمون کنه